סיפור טובי 60 – ההתחלה

טובי 60 פותח בחיפה במהלך 2012-2013 עלי יד שני אחים – הילל וינאי טובי. המטרה ששמו לעצמם הייתה לייצר את המשקה הטוב ביותר הן מבחינת חומרי הגלם, הטעם וההרגשה. לפניכם סיפור טובי 60 המלא : )

מקור הרעיון היה בתובנה כי חלק גדול מהמשקאות האלכוהוליים הקיימים בשוק עשויים מרכיבים באיכות מינימלית המספיקה כדי להימכר על בחנויות ולייצר רווח. לעומת זאת, הטובי נולד מתוך השאיפה לייצר משקה שעשוי מהרכיבים הטבעיים האיכותיים ביותר – ללא פשרות. משקה שיהיה טעים, קל לשתייה, וכזה שייתן תחושת שיכרות חיובית ושמחה.

כמו סטרט-אפים רבים וידועים, האחים החלו את תהליך הפיתוח בדירת הוריהם. בעזרתם של מומחים ומדענים בתחום המזון והבוטניקה פיתחו ושיכללו את תהליכי הייצור ובחירת הרכיבים. לאחר יותר משנה של פיתוח וגרסאות רבות, החלה להתגבש הגרסה הסופית של טובי 60 כפי שאנו מכירים אותו כיום.

מפעל קם בישראל

בשנת 2013 האחים עברו למפעל הטובי הראשון בחיפה וקיבלו אישור יצרן מטעם משרד הבריאות הישראלי (ב2016 הטובי אושר על ידי הFDA  לייבוא לארה"ב).

הילל טובי: "ההתחלה היתה צנועה מאוד. פגשנו, דיברנו, ולרוב שתינו טובי עם כל מי שרק היה מוכן ופתוח לשמוע על משקה אלכוהולי חדש שטעמו מוזר קצת, חלק מאוד, עשיר בטעמים ויש לו השפעה נעימה וחיובית. פעמים קיבלנו תגובות הגובלות בגיחוך, פעמים אנשים פשוט לא היו פתוחים לדברים חדשים. אך לצד אלה, היו כמה וכמה אנשים שהבינו את גדולתו של המשקה, את האיכויות שלו ואת אומץ הצעד. בשבילם, לא פעם נסענו קילומטרים רבים כדי להביא בקבוק אחד למישהו שממש ממש רצה."

בשנת 2014 החל טובי 60 לצבור מוניטין וקהל מעריצים גדול ואדוק. השמועה אודות איכותו ונפלאותיו תפסה תאוצה ברחבי ישראל. לקראת סוף קיץ 2014 הטובי פרץ אל התודעה הציבורית ונוצר ביקוש גדול בברים וחנויות בכל רחבי הארץ שאף היה מעבר ליכולת הייצור של החברה.

המשקה של ישראל יוצא לעולם

במטרה לענות על הביקוש בישראל וכהיערכות לקראת היציאה לחו"ל, החברה הקימה מפעל גדול יותר אליו העבירה את הייצור ב2015. טובי 60 מיוצר כיום בחיפה במפעל החברה אשר מספק מקום עבודה איכותי לכתריסר חברי צוות טובי.

טובי 60 צמח וגדל מפה לאוזן ולאט לאט השמועה על הפלא החלה לחצות את גבולות ישראל ולהתפשט לאירופה, ארה"ב ודרום אמריקה. כך, עם הזמן החלו להגיע בקשות לייבא את הטובי למספר מדינות.

לאחר השלמת ההליך הרישומי, משלוח הטובי הראשון לארה"ב יצא בסוף 2016. לאחר מכן יצאו המשלוחים להונגריה ונורבגיה. כיום טובי 60 נמכר בשלושת המדינות ומייצג את ישראל בעולם בגאווה ובמצוינות. עד סוף 2017 ייצא המשלוח הראשון לגרמניה.

תהיו יצירתיים, שתו באחריות ותהנו מהטובי : )

טובי 60 בארה"ב

המשלוח הראשון של טובי 60 נחת בטקסס, ארה"ב, בפברואר 2017. תוך פחות מ15 ימים לאחר מכן החל להימכר ברשת חנויות האלכוהול הגדולה במדינה ((SPEC's. תוך חודשים ספורים כבר היה ניתן לקנות טובי בחנויות בכל ערי טקסס.

כבר בהתחלה הטובי החל להופיע בתפריטים של קוקטיילים בברים הנחשבים והיוקרתיים ביותר באוסטין וסן אנטוניו. למיקסולוגים והברמנים המקומיים, טובי היה תגלית מדהימה שאפשרה להם ליצור קוקטיילים חדשניים ואיכותיים.

באפריל 2017 הגיע הטובי לניו יורק, שם הרווה את צימאונם של מעריצים רבים אשר חיכו זמן רב עד שהטובי הגיע אליהם. כיום, ישנן כמה וכמה חנויות בניו יורק שמוכרות טובי וחלקן אף מוכרות 4-5 ארגזים בשבוע! בחנות אינטרנט שמשרדיה בניו יורק, טובי 60 הוא המשקה הנמכר ביותר.

בקיץ 2017 הטובי הגיע ללוס אנג'לס בקליפורניה והחל מספטמבר 2017 הוא נמכר גם במיאמי, פלורידה. כמובן שניתן גם להזמין טובי באינטרנט לכל מקום בארה"ב.

העגלה שלך
טובי 60

אהלן!

ברוכים הבאים לאתר טובי 60 ישראל
האם את\ה מעל 18?

דילוג לתוכן