טובי 60 חדשות

שכנים פרצו לביתם של בני זוג בשנות החמישים לחייהם ומצאו בקבוק טובי 60 ריק על השולחן. שום דבר לא הכין אותם למה שראו בחדר השינה !!

טובי 60 ארוחת חג שולחן

בליל יום חמישי שעבר, שכנים של בני זוג מדרום הארץ הוזעקו לביתם בעקבות פניה של בנם המתגורר בחו"ל. הבן פנה לאחד השכנים לאחר שבני הזוג אשר בשנות החמישים לחייהם לא ענו לטלפון במשך מספר ימים, דבר אשר העלה דאגה לשלומם.

כשהגיעו השכנים לבית בני הזוג הם דפקו בדלת במשך זמן רב אך אף אחד לא ענה. לכן, מתוך דאגה, הם נאלצו לפרוץ בכוח את דלת הכניסה. לאחר חיפוש קצר בבית הם שמעו רעשים מוזרים מכיוון חדר השינה. חרדים לשלום בני הזוג, השכנים רצו מהר ופתחו את דלת חדר השינה, אך שם חיכתה להם הפתעה מהסרטים שלא יכלו לצפות לה. הם מצאו את הזוג צמודים אחד לשני על מיטתם כאשר שניהם ערומים לחלוטין וברקע מתנגנת מוזיקה הודית רומנטית.

טובי 60 זוג ואהבה בחדשות

לאחר בירור קצר, התברר כי בני הזוג קיימו יחסי מין בביתם במשך שלושה ימים ברצף ואף ספרו כ76 אורגזמות. בני הזוג מהדרום סיפרו כי שלושה ימים לפני כן קנו בקבוק של טובי 60 כדי לבלות ערב רומנטי יחד ולאחר ששתו כמה כוסות הרגישו פרץ מתגבר של אהבה מחודשת אחד לשנייה. על כן, הם החליטו לנסות לקיים יחסי מין בשיטת הקאמה סוטרא שעליה קראו באינטרנט מספר ימים קודם לכן.

בני הזוג האוהבים היו מופתעים תחילה ולא הבינו על מה המהומה, אך משהוסברה להם השתלשלות האירועים הודו לשכניהם הדואגים והזדרזו ליצור קשר עם בנם ולהרגיעו.

מבני הזוג אשר ביקשו להישאר בעילום שם נמסר: "אלה היו שלושת הימים הכי מאושרים שחווינו ביחד, מעולם לא הרגשנו כך מקודם, טובי 60 גרם לנו להתאהב מחדש. אנו ממליצים לכל זוג להתנסות, לשתות בקבוק יחדיו".

העגלה שלך
טובי 60

אהלן!

ברוכים הבאים לאתר טובי 60 ישראל
האם את\ה מעל 18?

דילוג לתוכן